Online szolgáltatásoké a jövő

A mai világban már egyre kevesebb olyan dolog van, amit személyesen lehet csak intézni. Szerencsére a szolgáltatók többsége rendelkezik online ügyfélszolgálattal, és szinte mindent el lehet intézni az interneten. A bankok esetében is csak egy előre egyeztetett időpontban kell bemenni és aláírni a papírokat. Elemzők szerint már nem sokat kell várni arra, hogy feltalálják az elektronikus aláírást, amivel már aztán tényleg elérhető az a kényelem, hogy szinte mindent el lehet intézni akár egy mobiltelefon segítségével.

Online szolgáltatások online embereknek

Természetesen ez a haladás nem minden embert érint, hiszen még mindig vannak, akik szívesebben állnak a postán órákat, mint hogy elektronikusan otthonról befizetnék a csekkeket, sorban állás nélkül. Másfelől pedig kimozdult a lakásból, szívta a friss levegőt, találkozott ismerősökkel és jól érezte magát. Mindkét módszer mellett számtalan érv hozható fel, éppen ezért működik még mindkét szolgáltatási forma.

Az online szolgáltatások főképp az üzletemberek és a vállalkozók számára előnyösek, akik egész nap rohannak, tárgyalásról tárgyalásra, de a szünetben online befizetik a csekkeket, vagy éppen rendelnek maguknak ebédet, vagy a hétvégi szállást foglalják le a családnak. Sok magánember is törekszik erre, hogy minél több dolgot az interneten intézzen, és mellette több ideje marad másra, ami éppen fontosabb. Erre jó példa az édesanyák, akik a kisgyermekük mellett egész napos felügyeletet biztosítanak, de az online megoldások segítségével mégis bevásárolhatnak, rendezhetik a számlákat, intézhetik a banki ügyeket, stb.

Érdekes világban élünk, és nem szabad gyökeresen elutasítani ezeket az újfajta lehetőségeket, és nem kell mindegyikben a hibát keresni. Az emberek is változnak, és sok esetben nagyon is jól jön, ha nem kell kivárni a hosszú sorokat, amivel időt, sőt akár pénzt is spórolnak nekünk.

Címke: Online szolgáltatások
2019-02-20